• twitter
  • linkedin
  • facebook

Laatste nieuws

20 februari 2017
Categorie: Algemeen
Ingezonden door: HelmivN

Het plaatsen van foto's die niet van jezelf zijn of waarvoor je niet hebt betaald, kan je duur komen te staan.

25 januari 2014
Categorie: Algemeen
Ingezonden door: HelmivN

De tekstproducent is in 2014 gestart met een blog waarin de sociale media centraal staan. Of beter gezegd het gebruik daarvan. Tips en adviezen om de kansen van sociale media optimaal te benutten.

18 januari 2014
Categorie: Algemeen
Ingezonden door: HelmivN

Ondanks de opmars van nieuwe media zoals Facebook en Twitter heeft beeg.nl nog nooit zoveel bezoekers geregistreerd als in 2013: maar liefst 710.878 om precies te zijn.

 

Pagina 1 van 5  > >>


Klantcasus

Het principe komt er op neer dat ik een interview heb met een van uw (tevreden) klanten en/of opdrachtgever. Centraal staat de vraag waarom men voor u heeft gekozen of hoe de samenwerking verloopt. De beschrijving van de succesvolle afronding van een gezamenlijk project is ook een optie.

Het artikel dat ik naar aanleiding van dit interview opstel, kunt u op een A-viertje printen en als referentiemateriaal overhandigen aan andere potentiële klanten. Daarnaast kan het betreffende artikel een prominente plaats krijgen op de website van uw bedrijf/organisatie. Bijvoorbeeld onder het kopje ‘Laatste nieuws’. Door regelmatig iets nieuws toe te voegen aan de website, blijft deze in beweging. U bepaalt zelf de frequentie van deze klantcases; maandelijks, zeswekelijks of 1 keer per kwartaal.

Deze werkwijze levert voor beide partijen voordeel op. Voor de opdrachtgever komt het veel geloofwaardiger over als zijn klanten iets positiefs over hem zeggen dan wanneer hij dat zelf doet. De klanten profiteren op hun beurt ook van deze vorm van ‘free publicity’ en zullen dus graag bereid zijn hieraan mee te werken.